Strefa klienta

Zaloguj się do swojej kotłowni

Zdalnie monitoruj pracę swojej kotłowni!


Na sezon grzewczy 20/21 przygotowaliśmy nową odsłonę naszego systemu monitorowania kotłowni kontenerowych. Żaden parametr pracy kotłowni nie umknie teraz naszej uwadze. Zarówno obserwacje w czasie rzeczywistym jak rownież wsteczna analiza pracy kotłowni pozwolą rozsądnie dopasować parametry do aktualnych potrzeb. Kontekstowe menu, animowane grafiki oraz możliwość dowolnego dopasowania oferują nową jakość w systemach monitoringu kotłowni.

Jak to działa?


Każdy klient posiadający wynajętą kotłownie otrzymuje e-mail aktywacyjny pozwalający na uruchomienie swojego konta w systemie Caldera. Poprzez proste zalogowanie z przeglądarki uzyskujemy dostęp do swojej kotłowni, której prace możemy od tej chwili monitorować.

Czy mogę otrzymać więcej kont dla moich pracowników?


Oczywiście. Jeżeli wynająłeś więcej kotłowni lub poprostu posiadasz rozbudowane struktury organizacyjne wybierz osobę, której nadamy większe uprawnienia. Wybrana osoba z twojej firmy otrzyma możliwość samodzielnego i prostego w obsłudze tworzenia i nadawania uprawnień w ramach swojej organizacji. W ten sposób nigdy nie zabraknie możliwości podglądu pracy kotłowni z telefonu pracownika, który akurat teraz jest na swojej zmianie.

A czy system monitoringu może wysyłać powiadomienia jeżeli stanie się coś złego z moją kotłownią?


Tak. Możesz samodzielnie włączyć funkcję wysyłania powiadomień o wybranych zdarzeniach. Do wyboru są dwie metody: e-mail lub SMS*. Wybór zdarzeń zależy od rodzaju kotłowni i może być dowolnie konfigurowany. *powiadomienia SMS wymagają przedpłaty w wysokości: 50 PLN 100 szt. lub 200 PLN dla 500 szt. (ceny netto). Powiadomienia e-mail nie wymagają dopłat.
Strefa klienta - 30_1.jpgStrefa klienta - 30_2.jpgStrefa klienta - 30_3.jpgStrefa klienta - 30_4.jpgStrefa klienta - 30_5.jpg

Copyright © 2024 Wynajem kotłowni

Design by Graff